In Alto

Introduction

ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟ 2021

ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟ 2021

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν λάβει μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές και τους marketers καθώς τα γεγονότα του 2020 επέβαλαν περισσότερη ψηφιακή επικοινωνία, και οι τρόποι χρήσης τους εξελίσσονται.

Βρισκόμαστε σε μια εντελώς διαφορετική χρονιά. Τα εμβόλια βρίσκονται σε εξέλιξη, η θετική αλλαγή έρχεται σε περιοχές φυλετικής ισότητας και κλιματικής δράσης και είναι σωστό να πούμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται προσεκτικά αυτή τη χρονιά.

Για τους marketers, ο σχεδιασμός του 2021 είναι λίγο διαφορετικός από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια. Ενώ είναι αλήθεια ότι η αλλαγή είναι συνεχής στο μάρκετινγκ, το 2020 ανατάραξε τον χώρο τόσο δραματικά που πολλοί marketers επανεξετάζουν τα πάντα, από τα πρόσωπα μέχρι τον σκοπό της επωνυμίας.

Η αναζωπύρωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης…

Ένας κλάδος μάρκετινγκ που αναδείχθηκε ξανά το 2020 είναι τα κοινωνικά μέσα. Είναι λογικό - καθώς ο κόσμος αναγκάστηκε να παραμείνει σε φυσική απόσταση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γεφύρωσαν το χάσμα και μας κράτησαν συνδεδεμένους με την οικογένεια, τους φίλους και τις μάρκες που αγαπάμε. Μέχρι φέτος, οι περισσότερες μάρκες γνώριζαν πως βρισκόταν στα social media. Είχαν τη σωστή ισορροπία αφοσίωσης, ακρόασης, περιεχομένου και διαφήμισης. Ωστόσο, μόλις χτύπησε η πανδημία, οι κανόνες του παιχνιδιού άλλαξαν.

Νέοι κοινωνικοί κανόνες για τους marketers…

Το 2021, οι έμποροι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανταποκριθούν στην βραχυπρόθεσμη απόδοση επένδυσης (ROI) με στοχευμένες τακτικές μάρκετινγκ απόδοσης, χτίζοντας καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για να κερδίσουν μακροπρόθεσμη πίστη.

Οι marketers έχουν στοχεύσει τυπικά τα baby boomers μέσω της παραδοσιακής τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την επίτευξή τους. Ωστόσο, έχει σημειωθεί αύξηση στα baby boomers που ανακαλύπτουν νέες μάρκες και προϊόντα μέσω των κοινωνικών μέσων τα τελευταία χρόνια και ξοδεύουν ακόμη περισσότερο στις κοινωνικές πλατφόρμες ως αποτέλεσμα της πανδημίας.

Οι marketers έχουν στοχεύσει τυπικά τα baby boomers μέσω της παραδοσιακής τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την επίτευξή τους. Ωστόσο, έχει σημειωθεί αύξηση στα baby boomers που ανακαλύπτουν νέες μάρκες και προϊόντα μέσω των κοινωνικών μέσων τα τελευταία χρόνια και ξοδεύουν ακόμη περισσότερο στις κοινωνικές πλατφόρμες ως αποτέλεσμα της πανδημίας.

Η πανδημία έδωσε νέα εκτίμηση στα στελέχη για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία έγιναν η ισχυρότερη γέφυρα για τη σύνδεση με τους πελάτες μετά από την κατάρρευση τόσων παραδοσιακών στρατηγικών. Το 2021, οι marketers θα λάβουν μέτρα για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ αφοσίωσης και ταυτότητας πελάτη συνδέοντας περισσότερα δεδομένα πελατών με κοινωνικά δεδομένα.

Το 2020, οι marketers πιέστηκαν να αντιμετωπίσουν δημόσια ζητήματα στα οποία δεν είχαν εστιάσει ποτέ οι εταιρείες τους. Οι ισχυροί CMOs θα χρησιμοποιήσουν τη νοημοσύνη που συγκέντρωσαν οι ομάδες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης το 2021 για να βοηθήσουν τις εταιρείες να προσαρμοστούν στις νέες πεποιθήσεις των αγοραστών και να ανοίξουν ένα νέο δρόμο προς την ανάπτυξη που απαιτεί την εξισορρόπηση των διπλών απαιτήσεων για την οικοδόμηση μιας καλύτερης επιχείρησης και ενός καλύτερου κόσμου.


Untitled-2

0 Σχόλια “NEW MARKETING RULES FOR 2021

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek