In Alto

Introduction

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ STREET FOOD

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ STREET FOOD

Tο street food απολαμβάνει μεγάλη δημοτικότητα μέρα με την μέρα.

Όχι μόνο οι πελάτες το απολαμβάνουν, αλλά και οι ιδιοκτήτες αφού έχει χαμηλό κόστος εκκίνησης και υψηλό κέρδος. Αλλά η βιομηχανία τροφίμων στο δρόμο είναι όπως κάθε άλλη επιχείρηση. Για να είναι επιτυχής, ένα σαφές όραμα που υποστηρίζεται από ένα σταθερό επιχειρηματικό σχέδιο είναι απαραίτητο.

Η θέση σας

Το street food διατίθεται σε πολλές ποικιλίες, από το τυποποιημένο μπιφτέκι και τηγανητές πατάτες μέχρι σπεσιαλιτέ γκουρμέ σε προσφορές. Θα πρέπει πρώτα να έχετε έναν σαφή ορισμό για το είδος του φαγητού που θα σερβίρετε. Γνωρίζοντας αυτό είναι το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Θα χρειαστεί να αναφέρετε λεπτομερώς τα σχέδιά σας για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας για να δικαιολογήσετε τις τιμές , την ποιότητα, καθώς και πώς σκοπεύετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας.

Η στρατηγική σας

Υπάρχουν αρκετοί χώροι στους οποίους οι επιχειρήσεις street food μπορούν όχι μόνο να εγκατασταθούν, αλλά να γίνουν και σημεία αναφοράς. Το στρατηγικό μέρος του σχεδίου σας πρέπει να καλύπτει όχι μόνο ποια και πόσα φεστιβάλ, λαϊκές αγορές, πάρτι ή άλλους χώρους που θέλετε να στοχεύσετε, αλλά και πόσοι άλλοι ανταγωνιστές θα είναι παρόντες, καθώς και τους συνολικούς αριθμούς παρακολούθησης εκδηλώσεων και τους πελάτες του για κάθε εκδήλωση.

Η μεθοδική προσέγγιση είναι καλύτερη. Σκεφτείτε να παρακολουθήσετε τις εκδηλώσεις στις οποίες είναι παρόντες οι ανταγωνιστές σας και να λάβετε υπόψη σας αυτούς τους επιτυχημένους καθώς και τους πιθανούς λόγους που τα πάνε καλά. Αυτές οι επιχειρήσεις street food που σερβίρουν απλά προϊόντα συνήθως τα πηγαίνουν καλά σε εκδηλώσεις όπως μεγάλα φεστιβάλ μουσικής, όπου το φαγητό είναι το δεύτερο επίκεντρο. Ωστόσο, το γκουρμέ street food τείνει να είναι το πιο επιτυχημένο όταν ο πελάτης επιλεγεί πρωταρχικά το φαγητό. Παρόλο που ένας χώρος μπορεί να έχει όλα τα συστατικά επιτυχίας, μπορεί να αποτύχει να αποφέρει τα έσοδα που περιμένετε. Αν και αυτό μπορεί να μην είναι δικό σας λάθος, το επιχειρηματικό σας σχέδιο πρέπει να λάβει υπόψη αυτήν την περίπτωση. Θα πρέπει να έχετε ένα εφεδρικό κεφάλαιο για να σας προσφέρει ένα δίχτυ ασφαλείας εάν συμβεί το απρόοπτο.

Branding και Marketing

Η προώθηση της επιχείρησής σας στο street food είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της επιτυχίας της. Επομένως, αυτό το τμήμα του επιχειρηματικού σας σχεδίου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτομερές και περιεκτικό. Το street food σχετίζεται άμεσα με τον τρόπο ζωής. Έτσι, η πώληση αυτού του τρόπου ζωής μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική ανάλογα του branding και του marketing της επιχείρησης σας. Το αποτελεσματικό όνομα ξεκινά με μια ισχυρή και αξέχαστη ιστορία για το πώς δημιουργήθηκε η επιχείρησή σας, καθώς και μια δήλωση των αξιών της επιχείρησής σας για ένα αξιόπιστο θεμέλιο. Επίσης άμεσα συνδεδεμένη με το branding και το marketing θα πρέπει να είναι η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς οι δυνατότητές της για τη δημιουργία άμεσων followers είναι πολύ μεγάλες για να τις αγνοήσετε. Φυσικά, αυτές είναι μόνο μερικές από τις πολλές πτυχές ενός επιχειρηματικού σχεδίου street food που πρέπει να καλυφθούν.

n.alto_.innovative.

0 Σχόλια “THE MARKETING PLAN OF STREET FOOD

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek