In Alto

Introduction

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ

1. Προσδιορίστε την ιδανική αγορά-στόχο

MARKETING-2

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης εκστρατείας μάρκετινγκ είναι να προσδιορίσετε ποια είναι η ιδανική αγορά-στόχος. Ανάλογα με την εμπειρία που προσφέρεται, ο πελάτης θα διαφέρει.

2. Προσελκύστε νέους πελάτες και αναπτύξτε την αφοσίωση

Μόλις εντοπιστεί η ιδανική αγορά-στόχος, πρέπει να αναπτυχθεί μια στρατηγική για την προσέγγιση αυτών των πιθανών πελατών. Επειδή η αφοσίωση των πελατών είναι το κλειδί, χρειάζεται να αφιερωθεί πολύς χρόνος στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στη δημιουργία συνεχών, διασυνδεδεμένων καμπανιών που στοχεύουν τόσο σε προηγούμενους επισκέπτες όσο και προσελκύουν νέους.

MARKETING-3

3. Κατανοήστε το ταξίδι του πελάτη

Στον τουρισμό, ο τελικός στόχος είναι η πώληση μιας 'εμπειρίας' - όχι ενός υλικού αντικειμένου. Αυτό σημαίνει ότι το ταξίδι του πελάτη προς την πραγματοποίηση μιας αγοράς είναι μάλλον διαφορετικό και συνοδεύεται από το δικό του σύνολο προκλήσεων. Η κατανόηση αυτού του «ταξιδιού» που κάνει ο πελάτης πριν προχωρήσει σε μια αγορά είναι κρίσιμης σημασίας για μια επιτυχημένη εκστρατεία μάρκετινγκ.

MARKETING-4

4. Ξεχωρίστε από τους ανταγωνιστές

Καθώς η τουριστική βιομηχανία γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας ξεχωρίζει. Η επισήμανση του μοναδικού ή διαφορετικού στην επιχείρηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επιτευχθεί αυτό. Μια πραγματικά καλή στρατηγική μάρκετινγκ είναι σε θέση να επικοινωνήσει αποτελεσματικά αυτά τα σημεία στους πελάτες με τρόπο που να τους «μιλάει».

MARKETING-5

5. Ακονίστε τις πιο αποτελεσματικές τακτικές

MARKETING-6

Χρησιμοποιώντας εργαλεία έρευνας και ανάλυσης, μια στρατηγική μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να αξιολογήσετε ποιοι πόροι βοηθούν καλύτερα στην προσέγγιση του κοινού σας και, στη συνέχεια, να εστιάσετε σε αυτούς τους πόρους για να εξασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή απόδοση επένδυσης (ROI). Στο τέλος της ημέρας, η ύπαρξη μιας καλής στρατηγικής μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να αισθάνεστε σίγουροι ότι γνωρίζετε ότι όλες οι ανάγκες μάρκετινγκ της επιχείρησής σας καλύπτονται προσεκτικά.
Tο τουριστικό μάρκετινγκ είναι πιο πελατοκεντρικό από οποιοδήποτε άλλο είδος μάρκετινγκ του κλάδου. Οι τουρίστες ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια για να ταξιδέψουν και να περάσουν καλά. Εάν οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες, θα μπορούσε να οδηγήσει σε κακή αναθεώρηση που επηρεάζει τις αποφάσεις
αγοράς άλλων πιθανών πελατών. Οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό συχνά δυσκολεύονται να παραμείνουν ζωντανές επειδή απαιτεί την ικανότητα να παραμείνουν συντονισμένες με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες επιθυμίες και ανάγκες των πελατών. Το τουριστικό μάρκετινγκ δεν αφορά την πώληση των απτών. Πρόκειται για την αφήγηση μιας ιστορίας που εμπνέει ένα συναίσθημα και συνδέεται με το κοινό σας.

 

 

MARKETING-6

0 Σχόλια “5 REASONS WHY A GOOD MARKETING STRATEGY IS VITAL TO YOUR TOURISM BUSINESS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek