In Alto

Introduction

Πράσινο Μάρκετινγκ

Πράσινο Μάρκετινγκ

Καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι, υπάρχει μια αύξηση της ζήτησης τα brands να μετατραπούν επίσης σε οικολογικά. Οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη έχουν γίνει πιο προφανείς και το αποτέλεσμα είναι η αυξανόμενη ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, επηρεάζοντας τις εταιρείες να εφαρμόσουν πράσινες στρατηγικές σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

 

Πράσινος Σχεδιασμός

Μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές πράσινου μάρκετινγκ είναι ο σχεδιασμός πράσινων προϊόντων και υπηρεσιών από την αρχή. Αυτό σημαίνει ότι εφαρμόζετε πράσινες στρατηγικές κατά τα στάδια σχεδιασμού και σχεδιασμού των προϊόντων σας, ώστε να γίνονται πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Ο πράσινος σχεδιασμός είναι η δημιουργία προϊόντων ενεργειακά αποδοτικά, άνετα, ευέλικτα στη χρήση και σχεδιασμένα για μεγάλη διάρκεια ζωής ή επαναχρησιμοποίηση . Ο Πράσινος Σχεδιασμός συνδέεται συνήθως με την κατασκευή, προσφέρει μια ισχυρή εναλλακτική λύση στο συμβατικό κτίριο, χρησιμοποιώντας λιγότερους πολύτιμους φυσικούς πόρους και αυξάνει την υγεία και την ασφάλεια των ενοίκων.

Πράσινη τοποθέτηση

Η πράσινη τοποθέτηση σκοπεύει να δημιουργήσει συσχετίσεις μάρκας παρέχοντας πληροφορίες για περιβαλλοντικά υγιή χαρακτηριστικά προϊόντων. Τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα δεν θα είναι εμπορικά επιτυχημένα εάν δεν γνωστοποιούνται αποτελεσματικά τα χαρακτηριστικά της πράσινης επωνυμίας. Ακριβώς όπως η τοποθέτηση της μάρκας, υπάρχουν δύο τύποι πράσινης τοποθέτησης (λειτουργικές και συναισθηματικές) που σχετίζονται με τον αντίκτυπο στις αντιλήψεις των καταναλωτών για μια μάρκα.

Πράσινη τιμολόγηση

Στην περίπτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η πράσινη τιμολόγηση είναι μια υπηρεσία μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να υποστηρίξουν ένα μεγαλύτερο επίπεδο επενδύσεων από την ηλεκτρική τους εταιρεία σε τεχνολογίες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Η πράσινη τιμολόγηση επιτρέπει στους πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας να εκφράσουν την προθυμία τους να πληρώσουν για την ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επιτρέπει στους καταναλωτές να συμμετέχουν ενεργά στη βιωσιμότητα καθώς γνωρίζουν την επιλογή τους να επενδύσουν σε κάτι που θα τους επιτρέψει να εξοικονομήσουν χρήματα και πόρους στο μέλλον.

Πράσινη συσκευασία

Another effective strategy for green marketing is "Green Packaging". Companies can use environmentally friendly packaging to attract new eco-conscious customers. Green packaging is the use of materials and manufacturing methods for the packaging of goods that has a low impact on both energy consumption and the environment. The biodegradable packaging provides customers with a visible symbol of the company's commitment to turning green. Sustainable packaging has the potential to prevent customers from purchasing sustainable products.

Πράσινη διάθεση

Green marketing takes into account every aspect of a product's life cycle - from production to marketing, everything has to be sustainable. Green waste is the recycling of old products or used materials as unsustainable disposal practices can be dangerous to the environment and human health. The green mood has influenced the creation of food recycling programs and machines that break down food waste.

Authentic and legitimate green marketing is the way forward. As cheap and convenient as "casual" green marketing may seem, it can cost a company the reputation it has gained with difficulty and its profits. In the long run, green companies enjoy more profits and can gain a reputation as reliable and environmentally friendly.

in.alto_.brand_.marketing
Untitled-2

0 Σχόλια “GREEN MARKETING

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek